Onsdag den 10/11

Igår var en bra dag (nästan alla dagar är bra dagar nu för tiden). Jag hade en lugn dag hemma, sov lite middag, kollade på film och myste. Var iväg och solade lite på Meddo också. Tog 20 min i "värstingen" och råkade nog somna lite där också... Huur skönt som helst men en hundralapp fattigare blev jag. Verkligen värt det!



Å lite brunare blev jag också



Skööönt!


Just det, jag var iväg och tog cellprov i måndags också.. hmm.. inget man ser fram emot direkt.. Jag kände mig precis som Maria Lundkvist i den där filmen ni vet? Åh vad heter den då.. Med hon den andra som är så bra.. gaahh! Jo! Heartbreak hotell! Helena Bergström heter hon ju.. pjuu.. skönt att komma på det!




Kände mig lite som
Kissie gör på den här bilden faktiskt.. "Vill inte, vill inte" Men det som är värst är när dom säger "Nu glider du ner lite mer med rumpan så jag ser riktigt" Neeeej, vill inte!

Men men, det gick väl bra.. får förhoppningsvis inget svar (då har man inga cellförändringar)


Idag ska jag hämta lillkorven så dagis.. ursäkta förskola.. nä vet ni vad, jag säger dagis ändå! Jo, jag ska hämta honom på DAGIS och sen blir det nog en sväng ute i snön =) En liten iaf (jag tycker inte det är speciellt kul.. bara kallt)

Hungrig är jag också.. lite frukost kanske!

Ha en bra dag i snöovädret!

Kramas /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback