Sovmorgon!

Inte för er kanske men för mig är det sovmorgon att få sova ända till 8,45! Och då ska ni veta att jag vaknade före lillprinsen. Jag blir så otroligt lycklig när sånt händer och får så mycket energi så nu ska ni veta att det har hänt grejer här hemma! Först tog vi en lååång "helgfrukost" framför TV`n, sen slog vi in lite paket. Efter det pusslade vi en massa med Tomas tåget-pussel och så har vi möblerat om i vardagsrummet. Blev jättefint med Alex tyckte inte alls om att det blev annorlunda. Tog dock bara 10 minuter sen hade han glömt bort hur det såg ut innan.

Nu sitter har och käkar lunch och efter det ska vi trotsa kylan och gå ut med boben för att ta oss ner till Hemköp för att hyra film tills i kväll. Får jag lägga in en gissning så blir det Toy story 3 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback