Alexander Last

Nu var det längesen jag bloggade om honom.. elle det kanske det inte va egentligen. Idag är det fredag iaf!! Gillas vekligen. Undra om jag och Alex ska fösöka flörta lite med mommo och moffa om vi ska åka till stugan och mysa lite ikväll... Fast nu när jag tänker efter så känns det som att moffa ska bort på nåt ikväll.. eller var det i morgon kväll? Kanske jag och Alex ska ha lite fredagsmys själva? Käka tacos, kolla på nån bra film, poppa popcorn och dricka saft.. hmm.. vad svårt! Vi få se!

Hittade lite gamla kort på Alex jag tänkte dela med mig av =)



Nattmys med moster




"Jag vill inte.. sova.. *gäsp*.. jag.. är inte... trötttt....ZZzzZzz.."




Mys med mamma (och världens största napp)




Den söstaste krälande bebin




Ja vad säger man.. heja leksand kanske?




Glad över att äntligen kan sitta själv! 5 månader gammal





Kvällsmys med morsan




Glad som få!




Leker kurragömma... "Var är Alex??"


Det var det det! Undra om det är dags att pallra sig ur sängen nu då? Kanske sätta på lite kaffe.. sen ska Alex hämtas! Längtar! I dag hämtar jag nog honom lite tidigare.. kan inte vänta =)

Men förresten!! Har ni sett nåt av Bonde söker fru? Årets alltså? Herre jesus amalia säger jag bara.. jag trodde jag hade satt på Välkommen till Köping.. Inget ont om dom (jag älskar dom) men var hittar dom alla människor nånstans? Hon, vad hon nu heter, enda bondetjejen som är med.. hahaha.. ja förlåt.. haha.. men iaf, hon och hennes killar skulle åka nå gamla moppar... haha.. går inte att förklara, måste ses! Kolla på tv4play =)

Men kolla in den här dejten.. nästan lika bra som mina affärsdejter ;) Undra om jag skulle vinna över Fredrik i alfapet, bowling och airhockey också.. antagligen! Söt han är Fredrik..

Fredriks dejt----> 
http://www.youtube.com/watch?v=r8RTYMhoRoc


Nu ska jag sätta sprutt!!


Ha en underbar helg! Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback