Äntligen!

Han kom, han såg, han segrade. Han har absolut vunnit varenda liten del av mitt hjärta ända sen den dag han såg ljuset för 3 år sedan. Hämtade han lite tidigare från dagis idag och i morgon får han vara hemma och mysa med mig hela dagen (vare sig han vill eller inte). Undra sa flundra bara vad vi ska hitta på hela långa dagen... handla lite, tvätta lite.. men vi måste ha nåt kul att göra också! Tänk om man vore miljonär.. då hade vi gjort nåt skitkul!

Efter dagis idag åkte vi hem och bakade neg.. chokladbollar!

'

TIPS! Dom blev sjukt goda! Hade slut på pärlsocker och kokos men tur var väl det! Jag improviserade lite och mosade digestivekex. Satan i gatan vad mycket godare det var än ex. kokos! TIPS!


Nu kikar vi på Ice Age 2 (igen..) sen blir det sängen och jag ska se "halv 8 hos mig".

I morgon blir en bra dag =)


Kramas /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback