En sån där lista

SENASTE:
1. Dryck: Coca-Cola
2. Telefonsamtalet: Han som är han <3
3. SMS: Jobbmobilen: "Japp, möte 8,30-10 i morgon"
4. Sång du lyssnade på: Alexander som sjöng "För att jag älskar dig"
5. Gången du grät: En vecka sen eller två till "P.S I love you"

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Japp, mer än två dejter har det blivit =)
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej
8. Har du varit otrogen: Nej
9. Förlorat någon speciell person:
Min morfar
10. Varit deprimerad: Nä, tror inte det
11. Varit så trött att du somnat sittandes: haha, nja.. nej tror inte det. Eller jo, klart man har nån gång.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Svart
13. Lila
14. Limegrön

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Ja visst har jag väl det
16. Fått ditt hjärta krossat: Jo
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Oja! Händer hela tiden
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Det har jag vetat länge
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Hände här om dagen faktiskt
21. Kysst en kompis: Haha, det har väl alla gjort =) Jag kanske lite mer än andra

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : Alla
23. Hur många barn vill du ha: två/tre kanske
24. Har du några husdjur: Nej, bara dammråttor
25. Vill du ändra ditt namn: Nej
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hade världens bästa födelsedagsfest i sthlm på Golden Hits. Tack ni som gjorde det för mig!
27. Vilken tid vaknade du idag: 07,59 av ett sms.. men jag låg kvar och drog mig läänge.. drack kaffe i fina koppar och hade det allmänt bra
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg i en säng
29. Någonting som du längtar till: Middag på fredag, fest på lördag, resa till gbg om nån månad, husköp när jag blir stor =)
30. Senaste gången du träffade din pappa: I... söndags tror jag
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag önskar att mycket hade sett lite annorlunda ut, men jag är lycklig idag så det finns väl en mening med allt antar jag
32. Vad lyssnar du på just nu: Min sötnöt :)
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Vad är det för fråga? Ja jag gick i samma klass som en kille som heter Jens
34. Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting faktiskt.. inget kan nog irritera mig nu

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Susanne Elisabet Nilsson
37. Singel/upptagen: Upptagen
38. Stjärntecken: Skorpion
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Gussarvsskolan/Vasaskolan
41. Gymnasie: Martin Koch
42. Högskola: Nä..
43. Hårfärg: Mörkbrunt/svart
44. Långt eller kort: Alldeles för kort!!
45. Längd: 173
46. Vad gillar du gällande dig själv: Jag gillar att jag är en bra mamma, att jag är snäll mot dom flesta.
47. Piercings: Nepp!
48. Tattoos: Inga än! Men jag vill ha
49. Höger eller vänster: Högerhänt

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Hmm.. hemligt
52. Piercing: Har ju inga! vill inte ha heller
53. Tatueringen: Shit vad jag är tråkig..
54. Bästa vän: Min första bästa vän heter Fia Gustavsson
55. Sporten du spelade: Handboll
56. Husdjur: Kanin (Josephine)
57. Vaccination du minns: Öh? Ingen aning.. vilka dumma frågor
58. Konsert: Tomas Ledin kanske
59. Förälskelse: Åh.. Marcus Boberg måste det vara =)
60. Alkohol du drack: Peters Poops eller vad det nu hette

JUST NU:

61. Äter du: ingenting, käkade nyss lite choklad
62. Dricker du: ingenting
63. Är du på väg att: Ska bara blogga och surfa runt lite medans Alex kikar på filmen
64. Lyssnar du på: Den dåliga filmen
65. Väntar du på: Klockan ska gå

DIN FRAMTID :
66. Vill du ha barn: Ja
67. Vill du gifta dig: Ja
68. Karriär i åtanke: Jag trivs faktiskt med mitt jobb

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon
70. Kramar eller pussar: Pussas samtidigt som man kramas
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: Äldre
73. Romantisk eller spontan: Romantiskt spontan
74. Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
76. Känslig eller inte: Känslig
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Trygg

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Ja
80. Gjort något sjukt spontant: Hmm.. jo det har jag säkert. Fast jag är lite av ett kontrollfreak som ska planera och hålla på
81. Tappat glasögon eller linser: Nä, har perfekt syn
82. Haft sex på första dejten: Nej
83. Krossat någons hjärta: Ja
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja
85. Har du blivit arresterad: Åh herregud nej! Då skulle jag dööö
86. Dissat någon: Oja
87. Gråtit när någon dött: Öh..? Ja självklart
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Haha, nej nej

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Ja
90. Mirakel: Oja! och magik! ;)
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej, jag tror på attraktion vid första ögonkastet
92. Himlen: Nej
93. Tomten: Nej
94. Att kyssas på första dejten: Mmm..ja
95. Änglar: Nej

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej, eller jo kanske i skolan när man var liten.. men det räknas väl inte?
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Alexander
100. Att posta det här är din 100 sanning: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback