Gårdagen

Tänker jag inte skriva nåt om. Den håller jag för mig själv (och mina tjejer)! Helena är du nyfiken? Ida, du då? ;)

Jobb hela helgen men jag ska iaf pressa in en lite bowlingutmaning i morgon. Det ska bli mycket spännande att visa alla mina kvaliteter.. kanske håller igen lite.. vill ju inte såra någon genom att spöa skiten ur människan.. hmm.. vi får väl se ;)

Har IDOL på i bakgrunden nu och är det bara jag som tycker det är fruktansvärt tråkigt? Eller ja... men inte är det roligt iaf. Massa babbel så sjunger nån lite falskt.. lite mer babbel.. MEN den där Jay tycker jag iaf är bra! Skön, hes, manlig röst.. gillas!

En sak kan jag säga om gårdagen! Jag är bäst på alfapet ;)

Tråkigt inlägg.. I know..

Men ida´ bint ä nå bätte

Kramas /S


Kommentarer
Postat av: Affärsmiddagen

Ja genom fusk i Alfapet kommer man tydligen långt! :D

2010-10-16 @ 00:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback