Oops

Vi hördes inte alls igår.. hade inte tid! Sorry! Skit i det.. det struntar ni säkert i iaf =) Jaja, blev ännu ett pyjamasparty igår MYYYS!

Igår hade jag en otroligt effektiv dag på jobbet, fick massor gjort ;) Festen är nästan klar, bara lite små detaljer som saknas och det fixar jag på en fiskvart!

Idag ska jag och tytter åka till blge och shoppa massor, lönen kom ju in idag. Synd bara att en stor del av den försvinner på en gång på sånt där tråkigt som räkningar.. :( Men det finns ju lite kvar att ta av iaf!

Idag ska det shoppas:
*Strumpbyxor
*Lösfransar
*Lösnaglar
*Rött läppstift
*Pappersduk
*Papperstallrikar (finns inge varmvatten i stugan så det är svårt att diska) plastbestick och muggar
*Rött tyg
Pynt ex. spindelnät
*Nåt fint att ha på fredag
*Och antagligen en massa annat...

Men min tytter är inte den snabbaste jag känner direkt.. nu ska jag sätta sprutt på henne!

Men förresten, vad tycker ni bäst om för ord av förälskad och nykär? Jag gillar förälskad, nykär är väl också fint men vad händer sen? Blir man gammelkär då eller?



Kramas /S

Kommentarer
Postat av: Fia

Åhh Peter popps, fy fan så gott de var då =)

Men nu är ja nyfiken, har du träffat nån??? BETÄTTA ;) kraaam

2010-10-28 @ 19:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback