Välkommen hem till mig!

Så här ser det ut hemma hos mig för er som inte varit här




Köket





Ena halvan vardagsrum





Andra halvan vardagsrum





Kortsidan vardagsrum






Men gud! Jag ser nu att det ser ut som en tant bor här! Jag är ju ingen tant... bara lite.... töntig.. kanske.. skit också!

Äsch, jag börjar trivas mer och mer iaf! Nu känner jag mig snart redo att ta tag i badrummet. Ska åka och köpa mig en tvättmaskin och så ska jag måla om väggarna.. det blir grått har jag nu bestämt! Vilken färg det än blir så blir det bättre än den hemska klarblåa färgen som är nu.. usch!

Kram /S


Kommentarer
Postat av: helena

de är jätte fint. du kan få inreda lite hos mig:)

2010-10-06 @ 20:45:56
Postat av: Sussi

Sötnos <3

Postat av: Beatrice Reimertz

Jag med usch! Malin är verkligen hur dålig som helst haha..



Åh tack så jätte mycket! :') Det värmer verkligen ♥



Stor kram <3

2010-10-07 @ 17:12:53
URL: http://bissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback