B-final?!

Ja herregud! Vi slog underifrån hela helgen, började fredagen med förlust mot Ludvika.. fortsatte på lördagen med två förluster vilket innebar match klockan 10.00 på söndagen. Alla tjejerna i laget gick ut på halvan och käkade middag och vissa (jag och några till) unnade oss en öl eller två till maten. Sen gick alla hem utom jag som gick och hälsade på mina Stockholmare Ronny och Nicklas hemma hos Fredrik och Dammika. Där hemma var också Karin och Thomas, kändes nästan som förr i tiden =) Iaf så hann jag i tid till samlingen som var kvart i 9. Pigg och glad och taggad till tusen. Vad händer då? Jo vi vinner kvartsfinalen?! Helt otroligt! Och vi vinner säkert med 8-10 bollar!! Utklassning skulle man kunna säga! Jahapps bara att ladda om till semin då som är ca 1 timme senare...






Vad händer dårå? Jo vi vinner väl den med! Med kanske 5-6 bollar! Nu blir alla lite knasiga.. vad händer nu? Jo vi är i final! Den spelas om en timme (kl: 14,00) och ingen av oss har hunnit ätit och vi ska åka ca 20 min för att ta oss till rätt hall. Vi hann men nu är vi så trötta så vi orkar inte mera... vi kämpar och sliter men kroppen klarar inte mera.. Det är alltså ingen i vårat lag som idag är aktiv handbollsspelare. Det är mellan 2-8 år vi slutade.

Jag vill tacka alla fina, underbara tjejer som varit med i helgen och slitit. Kämparglöden är det då inge fel på iaf!






Och snart ska jag hämta min livskamrat och stora kärlek från dagis...



.. om jag klarar av att ta mig ur sängen vill säga.. shit vad ont jag har.. I love it!


Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback