Jag gillar mig själv.. tydligen

Jag googlade mig själv alldeldes nyss för att kolla om det fanns nåt. Å visst, finns från facebook och sånt men sen kollade jag på bilder i stället.. på google alltså och då som bild nummer två på Sussi Nilsson fanns den här bilden




Det var ju inte direkt igår.. Kolla vad liten Alex var!? Men viktigast av allt, kolla hur långt hår jag hade!! Åh vad jag saknar det!

Nä, nu ska jag passa på att vila lite medans Alex är på dagis och leker av sig, jag har spenderat en sisådär 38 timmar på jobbet.. på raken! Eller jag fick inte betalt 12 av dom men ansåg att det var onödigt att åka 4,5 mil bara för att sova när jag lika gärna kan sova kvar.. så då blidde det så!

Men nu är jag ledig iaf, har tagit semester i helgen då jag ska spela handbollscupen. Ska verkligen bli superroligt!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback