Min 26-års fest (jaja, jag vet att det inte är nåt att fira!)

Inbjudan till mina vänner..


Okej bönder!!!

Nu är det så att jag fyller år, jävligt töntigt eftersom att jag fyller 26.. inte så mycket att fira egentligen...
MEN!

Jag tänkte som så att det är väl ett ypperligt tillfälle att ha lite skoj och partaja lite? Så om du är sugen på lite käk, lite god dryck (som du tar med själv din snåle fan) och en rolig fest så tycker jag du ska komma till min stuga den 30 oktober runt 19-snåret. Det är en lördag för er som inte har kalender i närheten.

Jag slänger ihop nåt enkelt att äta och eventuellt lite roliga lekar men det är ju inte det som är viktigt! Uran det är ju det fina paketet som du ska ha med dig till mig! Jag önskar mig en bil, en sån där ny Audi du vet? Gärna silver. Tack på förhand!

Sen är det ju så att när vi har mina födelsedagsfester så brukar det alltid vara tema på dom eftersom att jag fyller nära Alla helgons dag och varför göra ett undantag nu? Bara för att vi blivit gamla behöver väl inte det betyda att vi är tråkiga? Nej precis!

Men jag vet inte om jag pallar med ett svårt tema, sen brukar folk tycka att det är jobbigt (som att jag skulle bry mig om det) så temat i år blir... "kom som en kändis". Där kan ni låta fantasin flöda.. allt från globöga, yxmördar´n, Ida Stam och skruven till Britney Spears, Will Smith, Sussi Nilsson och Tyra Banks.

Det kommer naturligtvis finnas en fin present till den som klätt ut sig bäst!

Vore toppenbra om du kunde slänga iväg ett sms till mig när du vet om du kan komma eller inte eller om du har nån polare om också hemskt gärna vill haka på så går det naturligtvis bra, bara jag vet om hur många vi blir. Är du gräsätare kan du skriva med det på sms´et.

Kom som en kändis med en systemkasse och ett leénde på läpparna så kommer det bli toppen!

Kram på er så länge!

/Sussi



Denna inbjudan fick mina vänner på posten och jag hoppas så många som möjligt kan komma! Om nån är här och läser som också vill komma så går det såklart bra! Hör av er bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback