Sjöng "Margareta"

Jo men visst sjöng väl jag och Therese "Margaretalåten".. varför kan man fråga sig? Jo men sånna är vi! Kul var det iaf! Förresten så körde jag med läppstift igår, först tyckte jag det var fint men sen ångrade jag mig.. vad tycker ni?





Chefen ringde nyss och frågade om jag kan jobba extra inatt och det passar ju perfekt eftersom att jag ändå egentligen börjar 8 i morgonbitti, Alex är hos sin pappa och jag vill ha lite extra pengar =)

Tack chefen!

Nu ska jag nog spela lite spel.. töntigt? Kan vara så men det är skitkul! Det är en liten grej jag har för mig att jag laddar hem (lagligt!!) "prova på-spel" från shockwave.com, då får man spela en timme och det är helt lagomt. Varje tisdagnatt kommer det 5-6 nya spel. Testa! Skitkul ;)

Jo förresten jag har sett en ny film också, eller ny och ny.. den är väl rätt gammal nu. Jaja iaf Benjamin Buttons otroliga liv heter den och för er som inte sett den ska jag inte berätta för mycket men när han föds till bebis så är han ca: 80 år gammal.. så åldras han bakåt så han blir yngre och yngre.. låter lite knäppt men det är inte så knäppt i filmen. Lååång fim dock! Dom hade lätt kunnat tagit bort en timme.. 159 minuter och det är väl 2 timmar och 39 minuter. Långt alltså men sista.. timmen iaf är skitbra! Jag bölade och bölade.. :¨( Filmen bör ses iaf! Fin kärlek är det ;)

Nej nu ska jag spela! Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: piichas blogg

Sv: Hahaha. hoppas du hade en trevlig kväll.

det hade jag, fast den blev lite väl sent. det brev förseningar även på vägen hem för mig igår så jag var inte hemma fören vid 3.30. upp och hoppa och springa och jobba. Kaos i trafiken och mycket att göra på jobbet. Nu sitter jag på jobbet som ett ufo. jag känner mig inte alls som en människa^^



Hur e det med dig?



Kram// Piicha

Postat av: Sandra

Tack så mycket :)

2010-10-01 @ 08:58:54
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Allt fint med dig? :)

2010-10-02 @ 10:31:33
URL: http://heddaaaa.blogg.se/
Postat av: emma och bea

★☆★Du kanske inte hade turen med dig när du tävlade om Neulash, men nu är det en ny tävling om FÄRGADE LINSER och det är 10 st vinnare!!!★☆★



Var gärna med och tävla, Emma och Bea ★

2010-10-02 @ 17:06:17
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback