Vi hjälps åt

I våran lilla familj hjälps vi åt, mamma köper in gamla möbler, Alex sköljer av dom i duschen, mamma fixar till det sista och sen sätter vi upp den tillsammans. Detta gamla fönster fick jag av min pappas morbror här om dagen, det har setat i utedasset hemma hos honom innan han flyttade dit.





Det är tydligen skitgammalt och det tycker ju jag såklart är superkul. Fanns mycket gammalt fint hos honom (han hade loppis) som jag skulle kunna tänka mig att måla om och göra till mitt.. men jag har ingen ork. Inte alls. Han hade en gammal kökssoffa i trä som ropade efter mig. Rätt storlek och den skulle bli jättefin med lite vitfärg på. Men jag orkar verkligen inte. Fast nu är jag sugen =) Äsch, jag ringer pappa.. han kan åka förbi och erbjuda honom en slant får se om han tar den. En 500-dring är väl lagom för en kökssoffa va? Jag måste ju iaf måla om den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback