Fixat väskor och vagn idag!

Jajemen!

Idag har varit en lugn dag. Ida kom förbi en sväng och vi hängde lite på min favvoaffär =)
Sen träffade jag och Alex upp henne och Vilgot (stavas det så Ida?) på Lappens för en glass. Jo just det! Innan det åkte jag hem till morbror och lånade väskor, en stor och en liten, till Cypern.



(den var tillräckligt stor)


Jaja, då kom iaf Jenny med familj dit och sen åkte vi hem till henne för att leka lite och så ska vi få låna en paraplyvagn av henne tills vi åker. Tack Jenny ;)

Sen hemfärd och nu kom jag precis på att jag inte träffar Ida mer på jättelänge! Shit, jag glömde säga hej då!? Vi kan väl ses en sväng i morrn va?

I morrn ska lilleman köras till dagis, jag ska på möte kl: 13,00 och sen på kvällen ska vi ha kräftmys i stugan... tjoho! Så ska vi fira kära mor som fyllde igår. Resten av helgen består av jobb, jobb och så lite mer jobb... men det är kul!

Jaha, nehe, tjoflöjt!

/S


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja men varsegó!:) Fan va jag avslöja mycket i lördags!;)

2011-08-19 @ 20:11:55
Postat av: Ida

Jenny: De kan man lugnt säga att du gjorde :) Sussi: Precis så stavar han! Se till att inte Alex ligger i väskan under resan bara :)

Postat av: Sussi

Bara roliga saker Jenny! =) Nä då Ida, jag ska försöka komma ihåg att ta ut honom innan vi åker ;)

2011-08-21 @ 11:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback