Hoppsan!

Vet ni? Jag har lagt ner bloggen.. eller inte lagt ner man jag kommer bara skriva när jag känner för det och eftersom jag aldrig får tummen ur arslet och lämnar in min dator så blir det bara från skitmobilen som jag inte heller lämnat in.. men nu blir det ett inlägg iaf =)

Igår var det byakampen! Jag var inte med och tävlade för jag jobbade men jag kunde vara med och titta på det mesta iaf =) Alltid lika kul!

Jag har varit ute på lite äventyr så det blir lite bilder bara...



Jag, lilleman och mormor tog en sväng till furuvik. Sjukt mysigt =) Härligt väder och underbar dag men massa djur, karuseller och vattenpark. Vattnet var skönt och roligt. Riktigt bra dom har byggt till barnen som är lite mindre som Alex. Det som var lite dåligt var att det sprutade vatten överallt, hela tiden.. men man vande sig..




Här åker vi "båt" i regnskogen.. jag älskar verkligen att hitta på sådana här saker... vi hade så underbart skönt så vi ville verkligen inte åka hem! Så då gjorde vi inte det ;) Vi vet att vi var luite sena ute men vi ville verkligen sova över i nån stuga på en camping nån stans.. Så vi gick över till furuviks camping men som vi trodde så hade dom inte en stuga kvar.. vi ringde då till rullsands camping men inte dom heller hade nån stuga kvar.. så klart! Mitt i industrisemestern och precis efter lön en solig och härlig dag.. självklart finns det inga stugor kvar.. JO! Jag ringde till sandvikens camping och vips! En stuga med plats för 5 var nu bokad i mitt namn! Ok.. nästa problem.. klockan var 17,30 och vi ville gärna köpa med oss en vinflaska eller några kalla öl till stugan.. när stänger systemet vid IKEA? Ingen vet? Shit! Panik.. och vad händer när man får panik? Man kör fel... inne i gävle.. och kommer inte ut ur gävle.. skit! Kommer tillslut ut ur gävle och in i valbo till IKEA. Lugnt! Systemet har öppet till.. ja var det 19 eller 20? skit samma! Längre iaf. Då kommer nästa problem. Vi har inte med oss nåt.. ingenting! In på IKEA för att köpa sängkläder och in på COOP för att köpa allt annat..

Sen kunde vi äntligen åka till stugan. Hur mysig stuga som helst! Alex hittade några kompisar som han lekte med hela kvällen.. bästa dagen/kvällen på hela semestern tror jag <3 Stugan var helt perfekt, kylskåp, spisplattor, porslin, glas bestick.. ja allt man kan tänkas behöva.. kaffebryggare.. ja allt! 400 spänn natten.. det ska vi göra om.. nu! snart iaf ;)




Jag har också varit hemma hos min nya granne Sophie och hjälpt henne tapetsera sitt sovrum. Det slutade med massa vin och utgång.. rummet blev inte klart ;) Men kul var det!





På dagarna har lilleman varit hemma från dagis och vi har lekt så mycket vi på nå vis kan. Tyckte bara kortet var sött därför tog jag med det ;)





Nu syns det lite dåligt men jag har fått stryk. Av en kille. Eller han ska väl vara kille egentligen men inte slår väl en äkta man en tjej? Nä trodde väl inte det... ;)





Jag har också krypit.. vet inte riktigt varför.. jo det vet jag men det håller jag hemligt ;)





"Hjort är gjort" Hahaha ;)



Nu ska jag jobba vidare!

Kram /S


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken mysig sommar det blev men vi måste jobba på Alex sits i sadeln ser jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback