Bröllop

Det nalkas lite bröllop i sommar som jag blivit bjuden till! Kul! Det får mig ooosökt att fundera lite på mitt egna bröllop, kommer jag gifta mig? Vill jag gifta mig? OM jag nu gifter mig, hur ska ringen se ut? Hur ska klänningen se ut? Äsch vad larvig jag är.. jag vet exakt hur ringen ska se ut =) Exakt hur klänningen ska se ut =) Jag vet vilka låtar som ska sjungas i kyrkan t om. Det enda jag inte vet är VEM jag ska gifta mig med.. eller faktiskt OM det ens kommer hända!



De här ringarna skulle kunna pryda mitt ringfinger!





Den här klänningen fast med lite längre släp





Så vill jag att HAN ska stå där bredvid mig.. mums!


Jo men det blir nog bra det här! ;)


Här är filmen jag kanske ska se ikväll, om jag orkar efter BB som började igår.



Typisk mysig tjejfilm. Säkert skitdålig..


Förresten! Jag har fixat min dator idag! Varit utan den nu minst en månad =) Men det känns faktiskt bra, sladden kostade bara 200 spänn, ett kap!

Kramis /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback