Äntligen!!

Äntligen har jag fixat mitt internet. Det har varit sköna veckor utan men nu är jag redo för massa filmer, spel och bloggspaning!

Idag drog jag med söta Ida till kupolen för att fixa internet, min klocka och shoppa lite. 



(Den är lila och inte blå)

Hon shoppade loss på skor, fotoramar, pennor och fotoalbum. Jag shoppade loss på två par jeans (YES)! Dom var lite annorlunda med skinn på och ja jag vet att dom var moderna för säkert jättelänge sen men det skiter jag i. Jag tycker dom är moderna nu =) Och så satt dom tjusigt på min lilla rumpa! Köpte dom här blå med brunt skinn och så köpte jag ett par svarta med svart skinn.



(det är inte jag på bilden)


Vi tog en lång fika på Waynes också och köpte sånnadär omtalade makaroner (macarones). Dom var i nån minivariant så vi köpte alla 4 smaker som dom hade. Måste tyvärr säga att jag är skitbesviken.. smakade.. konstigt. Som maräng med.. nåt konstigt i? Eller vad säger du Ida?




Tacka vet jag gammal hederlig daimtårta!





Nu ska jag ta hem en film och så ska jag passa på att spela lite spel.. men först MAT!


Kramas /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback