Smuttar på ett glas rött och myser i soffa...

dsc02449 (MMS)

Smuttar på ett glas rött och myser i soffan efter en händelserik dag. Slutade 10 i morse, försökte sova lite efter nattens jobb.. gick inte så bra så det blev en storhandling i stället. Handlade också till morgondagens middagsbjudning :-) middagsbjudning var väl att ta i men det kommer lite folk hit och äter iaf! Efter handlingen så åkte jag och Ida hem till gamla lägenheten och hämtade min efterlängtade servis!! Så i morgon får gästerna äta flott ;-) sen gick jag och Ida och simmade en timme, superduper skönt! Sen hem och packade upp alla saker, massa smycken var det.. Kul! Och så käkade jag lite rester och kastade mig på sofflocket med ett litet glas rött. Det är jag värd idag känner jag. Kommer strax lägga mig i sängen, är tröttare än tröttast.. Lång dag i morgon då jag ska hem till mormor och sy kuddar till nya kökssoffan som jag också ska hämta. Sen ska jag styrketräna för första gången på flera år. Hoppas jag hinner! Stor kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback