YeeeeS!

Jag har ÄNTLIGEN fått mail av 3 att jag kan åka och hämta ut en ny "dongel" eller vad det nu heter på 3 butiken i borlänge! Jippi! Snart har jag alltså internet igen! Fast vad är jag så glad för egentligen? Jag har ju sagt åt mig själv att det har varit 2 skööna veckor utan internet.. jag har ljugit för mig själv! Det har fan inte varit skönt! Det har varit dötråkigt! Nu kan jag spela spel igen, lyssna på musik, facebooka, blogga.. surfa, surfa, surfa! Jippi! Undra sa flundra om jag ska åka dit i morrn.. kanske.. orkar jag verkligen det? Kanske!

Vad har hänt annars? (Jag är på jobbet nu så därför kan jag blogga lite) Nyår har varit.. har ju lagt ut lite kort från det.. spenderade nyår hemma hos Anna och Mowgli (sista minuteninbjudan från Ida på nyårsafton) hade toppenmysigt! Jag och Alex ska dit och loeka nån dag när han blivit frisk. Min lilla plutt har nämligen haft feber länge :( Och jag har inte sett honom på nästan en vecka! Saknar honom så hjärtat nästan blöder! Men på torsdag, då är han min! Längtar =)

hoppsan Kerstin nu måste jag krypa ner i sängen! Upp med tuppen i morrn igen!

Gud så kul det var att blogga lite och vilken energi jag fick nu när jag kan hämta ut "dongeln"

Kramas i massor och var rädda om varandra!

/S


Kommentarer
Postat av: helena

ååh världens finaste sussi

2011-01-05 @ 15:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback