vilken helg det har varit!

I fredags var vi ju i stugan och hade det toppenmysigt med mormor och morfar, åt gott, drack gott och myste för fullt. Alex nya favorit är flipperspelet nere i källaren =) På lördagsmorgonen ser jag på det där underbara facebook (där jag får veta allt) att det är marknad i Rättvik så vi kastar in oss och frukostmackan i bilen och drar iväg på en gång. Där var det folk... mycket folk.. Och vad stort det var! Vi kunde verkligen inte hinna med hela marknaden men Alex hade det skoj iaf. Han åkte massor med karuseller, vi hade picknick i gräset och käkade hamburgare och bara njöt av dagen.




Moffa och Alex på väg till marknaden





Jag fick haka på när Alex skulle åka flygplanen.. Jippi!





Här har ni en nöjd kille iaf =)





hopp, hopp!





Gott och skönt med matpaus





Alex är han som sitter bak och vinkar till alla =)





Kul tyckte han, jag blev yr bara av att titta på :P





Wiiii!!





Så fyllde ju fredrik år i lördags så vi var där och firade honom, hittade ett stånd på marknaden som tröck valfri text på kläder. Beställde då dom här supersnygga fillingarna åt honom. Fina va?

Vilken tid det tog att blogga idag! mobilt bredband ute i långshyttan funkar tydligen inte så bra.. Nu får jag snart åka hem och om vädret håller i sig så ska jag steka lite fläsk idag (sola). Måste till nya lägenheten en sväng också och lämna vilka tapeter som ska vara var =) Snart blir det flytt!!!

Trött är jag också.. har hostat och hostat hela natten.. ska det aldrig ge sig emd den här dryga förkylningen? Segaste jag varit med om!


Nä, lite kaffe på det här så...

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback