Blogg.se-appen

Helt kass! Varje gång jag ska lägga in ett nytt inlägg från iphonen så måste jag göra det 3-4 gånger innan det kommer upp. Varför då? Sen kan jag inte ha mer än en bild... Varför? Är appen bara dålig? Finns det nån annan app eller kan jag blogga på nåt annat vis? Jag vill inte skicka sms till bloggen, blir Inge snyggt tycker jag... Finns det nån som bloggar från iphonen? Hur gör du?

Bjuder på en liten bild bara för skojs skull! Idag blir det massa mys i stugan!

(tack älskling för att du döljer min dubbelhaka med din hand)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!!! Jag använder oxå den bloggappen och i början var den precis sådär superseg och knäpp men konstigt nog fungerar den mycket bättre nu!! Mysko.. Fast det är trist att man inte kan lägga upp en bild skriva lite text och så en ny bild osv..

lycka till o hoppas de vänder snart! 😁

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback