Åh.. semester hit och semester dig...

Jag fyller ju år 29 okt. Och tänkte då att jag skulle ta med mina brudar.. till hela huset gungar. Tyvärr så jobbar jag hela den helgen men jag tänkte att jag kunde ta semester! Eftersom jag har så många dagar kvar i år. Jo.. jag har fått semester på fredagen (då är det middag med familjen) men inte på lördagen som jag ville åka till hela huset! Nu är det ju ett tag kvar så det löser sig nog men jag hade ju hoppats på att veta i tid så jag kunde planera och fixa.. inbjudningskort och hela köret =)





Jaja bla bla.. förhoppningsvis så har det löst sig snart!


Ha en underbar dag! Själv är jag hemma med en hängig Alex som är på bättringsvägen.


Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback