Cypern!!

Jo jag har ju varit utomlands.. jo jag vet att jag inte bloggat nåt.. jag kanske inte orkar bara.. mamma!! Och mamma, bilderna finns på facebook! Min mamma är så långt ifrån en datanörd man kan komma.. fast hon har facebook =) Här om sistens så chattade vi på facebook, det var skoj ;)

Jojo iaf så hade vi en helt underbar resa, solen värmde med ca: 33-38 grader i skuggan, ölen var isande kall och maten smakade bra. Här kommer lite bilder:




Hej då Sverige!





Såååå kul att flyga!!!





Första doppet i poolen, efterlängtat!!





60-åringen ;)





Sötaste <3





Meee





Havet





Söt!!





Underbara, underbara havet...





Härliga sool





glass!





Skönt..





Mums :)





fisken





Hajen ;)





Fred!!





Pappi <3





Så här såg man Alex mest hela tiden....





.. bara upp för att ta lite ny luft..





... sen ner igen ;)





Puss!





Hungrig haj?





sjukt fin...





La familia (Alex låg och kollade på film)





Systermys <3





Mostermys <3





Kärlek <3





Yeah!





Party!





Snyggt ;)





Smile!





Smileeee!!





Tihi =)





Cooling





sitt still älskling!!





Papsen





Snygging!





Me!





60-års dagen!





Mys.. igen!





lööööv ;)





Hålla handen-mys





Sjukt mycket mat.. detta var den avslutande delen!





Dansanta





Gott med drinkar ;)





Kul med lunch!





Alex är mästerfotograf





Puss älskling!





Thereses fina hörna





God natt mitt hjärta!





Kladdig?





Sista soldagen...





...rätt trötta på det (då och där, inte nu!!!)





Sista kvällen! (det spårade ur några timmar senare har jag för mig...)


Tack underbara familj för nog den bästa resan hittills!


Har nog aldrig gjort ett så långt inlägg tror jag.. jaja, nu är det gjort!

Godnatt! Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback