Grattis min lilla (stora) älskling!!!

Nu har du blivit 4 år. Tänk att det är hela 4 år sedan hela mitt liv förändrades till något så underbart som det är idag. Man tror att man förbereder sig i 9 månader medans man är gravid men ingenting kan förbereda en på vad som händer när ens lilla älskling ligger där på magen för första gången. När han tittar på en för första gången. När han ler för första gången... ja, listan kan göras lång...


Stort grattis till min STORA älskling!







































Jag älskar dig till himlen och tillbaka.


Kommentarer
Postat av: therese

Jaha! nu sitter jag och bölar som ett litet barn... Du får inte skriva sådär.

Postat av: therese

Jaha! Nu sitter jag och bölar som ett litet barn... Du får inte skriva sådär.

2011-09-22 @ 20:55:23
URL: http://smurfsusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback