American horror story

Det började en ny serie igår på kanal 11 som heter american horror story. Jag ville verkligen se sen då jag blivit lite tuffare med läskiga saker :) Meeeen, nej. Jag tänkte att första avsnittet inte kunde vara så farligt, dom skulle flytta in ett ett nyss hus och så skulle man lära känna karaktärerna... Meeeen nej. Läskigt på en gång! Övervägde att ringa min tuffa syster, men hon ska börja jobba och åker hemifrån typ 4 på morgonen. Sophie är übertöntig när det gäller läskigt... Då då tyckte jag att jag blev vääääldigt trött och stängde av.. Jag är en tönt! Ska se om det när jag känner mig tuffare :)

Nu ska jag klä på mig och gå mot gymmet, fuskade som f*n igår!! ;) Men nu är det måndag och nya tag som gäller!


Kommentarer
Postat av: Din syster Therese

hahahahha, jävla tönt!

2012-04-02 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback