-10kg

Idag hände det. Jag har väntat länge! Kämpar kan jag inte påstå att jag gör, jag har ställt om livet bara. Det var ett par jobbiga veckor i början då jag mådde ganska illa men efter det så har det bara rullat på. Jag tränade ganska bra i x antal veckor också (vilket jag inte gör längre). Men det verkar inte spela så stor roll, jag tappar sakta men säkert i vikt iaf :)

Jag äter enligt en ganska strikt LCHF. Men tro inte att jag gör det när helgen kommer! Då slinker det ner både vin och annat jag egentligen inte "får" äta.. Men det unnar jag mig, nu för tiden med gott samvete!

I helgen exempelvis har jag ätit hamburgare (tog bort det mesta brödet), nästan en hel calzone special (MED bröd), kebab med pommes, druckit en flaska rött och ätit lite godis. Nu var det en extrem helg, vanliga helgen unnar jag mig nåt på EN kväll.

Iaf så är jag jävligt stolt över mig själv! Nu är jag ju inte klar, jag vill gå ner 6-7 kg till. Men för stunden njuter jag och har inte samma behov av att tappa resterande vikt snabbt. Jag räknar med att till hösten vara nere nära mitt slutmål.

Tänker inte skriva hur mycket jag väger vilket inte intresserar mig heller, jag fokuserar endast på hur mycket jag tappar. Ångrar att jag inte mätte mig när jag började.. Men jag känner på kläderna att det hänt nåt iaf!

Mycket stolt!!


Före och efter (inte så fina kort men man ser skillnaden iaf):



Kommentarer
Postat av: therese

Fyfan va du är bra! vilken skillnad

Postat av: Sussi

Amenduråå ;)

2012-06-05 @ 23:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback