Woop woop

Hoppsan Kerstin vad länge sen det var jag loggade in på bloggen från en dator! Min dator har ju varit paj bra länge  nu och efter att jag köpte mig en iphone så har jag inte haft nån användning för en dator. Jag betalar ju t om räkningarna från fånen. Jo det är så att blogg.se-appen inte fungerar. På mobilen alltså. Därför har jag inte bloggat..
 
Vad har hänt då? Jag jobbade så gott som heeela midsommar. Han med lite mat på fredagskvällen men det var nästan allt =) Men det var mysigt iaf!
 
Det är bara skitväder (mamma man får inte säga skit!! /Alex)... En dag har vi varit och badat. Skönt i solen men kallt i vattnet!
 
Var och hälsade på gammelmormor (min mormor) igår och då passade vi på att ta ett generationskort. Vi var ju iaf 4 generationer.
 
Har det hänt nå mer... Jo just det. Jag har träffat nån :) Inte vem som helst utan världens bästa. Nu har vi bara träffats ett tag.. men ;) Ja han är bra.
 
Jag tror fan att det är min tur nu. Ja det är det. Punkt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback