Kvällsfika

Kolla in kvällsmackan som Alex fixade iordning medans mamman (jag) var nere i tvättstugan igår. Vi hade dukat fram med chokladpuffar, mjölk, macka och diverse pålägg. Tänt lite ljus och skulle kolla på Bolibompa. Jag skulle bara ner och byta maskin så hade han fixat en macka för superhjältar... Ja.. vad säger man? Han åt upp den iaf men den kan ju inte ha varit god?

Idag ska jag och soffipropp nog gå och träna. Vi får se vad hon säger när hon kommer hem :) Lite styrka i vasahallen blir nog skönt. Jag fixade kort där igår när jag och Alex var där och badade.. undra om jag ska sola lite också, färgen från playan är ju nästan borta!

Sen blire bara hemmamys ikväll. Lite tända ljus och nåt bra på tv'n..


Kommentarer
Postat av: Sol

Tack för filmkvällen igår, älskar lugna hemmakvällar, måste göras om snart!

2012-03-08 @ 17:36:50
Postat av: Sussi

Den myskvällen går inte av för hackor! Mer mys åt folket :)

2012-03-08 @ 21:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback