Innebandy

Alex gillar verkligen innebandy. Han kommer självklart få prova på alla sporter han vill och jag kommer bli en supporter i vilken sport han än väljer att utöva. Jag kanske blir en hockeymorsa, eller om han väljer handboll så kanske jag dammar av skorna och blir tränare igen. Eventuellt kanske jag blir cafeteriaansvarig inom fotbollen.. Tiden får utvisa. Verkar som att han kommer spela någon slags lagsport iaf, vilket jag tycker är toppen. Man får så mycket kompisar och man lär sig viktiga saker.

Än så länge så är det bara innebandyn som går ner så lågt i åldrarna så han får vara med men om några år är det nog flera sporter på veckoschemat :)

(vill han spela schack eller nåt annat får han naturligtvis det, han får välja helt själv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback