29 år!

Eftersom jag har sagt i ett års tid att jag är 28 så får jag väl säga nu att jag är 29? Fast nää.. Igår blev jag 28. Ska nog hålla mig till det ett tag. Man vill ju inte bli 30 liksom! Jag fick jättefina paket! Maaassa pengar (tack mamma & pappa), klippning på hårstället (tack igen mamma och pappa), Onepiece av Therese (har bort i den sen igår kväll :), BH från skönt under av Johan! Sen en jättefin blomma av Johans familj. Det häftigaste av allt är biljetter till Justin Bieber :) nu är ju inte jag nåt fan direkt men Therese är ju det så då hakar jag på! Det ska bli fräsigt iaf!


Gårdagen var speciell. Jag hade jobbat natt och skulle ta mig från jobbet och hem. I snöstorm. Med sommardäck... Inte roligt. Jag hälsade på i diket, morsade med fronten på en granhäck.. Men lyckades komma därifrån och hem levande! Tyvärr så innebar det att jag inte kunde ta mig nånstans... Inte köpa tårta och allt annat till kalaset.. Det var bara att kavla upp ärmarna och baka! Tårtbotten och allt från grunden.. Jippo! Men men, ätbart iaf.

Idag ska korven komma hem! Sen blir han kvar i 2 veckor för pappan hans ska till USA. Jippi!!

Jaja, var sugen på bio idag men får ta det till helgen i stället. Så tänkte jag att vi skulle bada men lillkorven är superförkyld så det får bli en annan dag. Vi myser hemma i stället!

På fredag kommer brudarna hit på drinkafton. Ska bli spännande :) Alla ska ha med sig och bjuda resten på en drink var. Typ cosmopolitan eller liknande.. Kul idé Ida!

Jahapp! Dags att göra handlingslista för nu börjar det tryta!

Kram å puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback