Alexander (snart) 5år

Ja nu är det nära! Vi är ju i Turkiet på hans födelsedag och den kommer naturligtvis firas litegrann med några mindre paket och tårta. Men det blir större kalas och större paket när vi kommer hem! Han kommer nog att få en kurio (heter det så?) en sån där surfplatta för barn. Vi går ihop jag och papsen hans och delar på en.. Dom kostar ju lite och han är ju bara ett barn så han behöver ju inte två egentligen. Även om det såklart skulle förenkla vid "skiftbyten" eftersom vi nästan alltid byter vid dagis.. Jaja det löser sig!

Han har varit vid tandläkaren också! Snacka om stolt mamma <3 Han är ju långt ifrån blyg den här lille killen, han berättade nästan hela livet för tanten som skulle räkna hans tänder :) Men hon blev så glad att höra att han åkt flum ride i helgen och ska till Göteborg nästa och att han är 110 cm lång men att han förut var 109. Att han tycker om beyblade och att rött är hans favoritfärg och att han nu har två hundar hemma som heter Sally och Freddy oooooch så vidare :) Hon behövde inte direkt ställa nå frågor heller. Sötkorven! Oj oj upp och hopp! Iväg till jobbet :) Sen hämta min lilleman hos farmor i morgon bitti när jag kommer hem (jobbar dygn).

Älskar det faktum att jag gör sista skiftet den här veckan nu. Sen har jag bara ett skift nästa vecka.. Sen är jag ledig i 17 dagar!!! Jihooo!! Hola semestern here I come!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback