Cheescake

På tisdag är det ju sista april och vi ska ha lite middag hemma. Eller vi ska ha American Barbeque! Ett påhitt som hittades på förra året och som nu ska bli en tradition. I år är jag ansvarig för bröd, tillbehör (sallad, gurka osv) och efterrätt. Jag har valt att göra en New York Blueberry Cheescaka. Hur gott låter inte det? Hur gott ser det ut?? Om den blir god så lägger jag ut receptet. Har snott det av Leila, tack Leila!

Annars så har jag jobbat hela hela helgen. Gör det fortfarande men nu är det bara ett par timmar kvar... Sen ska jag handla inför tisdagen och städa städa städa! I morgon åker jag och mamsen till kupolen och shoppar, jag ska köpa smink och byxor till lilleman som växer så det knakar. Sen hämtas han upp på dagis och vi 3 åker till stugan. Dit kommer också pappi och alla är lediga på tisdag så det blir massa god mat, några kalla öl (i soooolen) och massa lek ute. Hoppas jag på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback