Justin Bieber

Ja ni. Klockan 09.08 lämnade jag dagis i hedemora för att styra bilen mot Globen. Ensam. Jag kom till åkargatan, där var jag tvungen att nervösröka. Jesus vad nervös jag var! Jag hade nervösbajsat 5 ggr på morgonen... Jaja, GPS'n var inställd på arenavägen (Globen), tanken var full och kaffet var med. Jag svängde höger i rondellen mot Avesta och vips så var jag på väg!

Jag kom till Sala. Där var jag tvungen att nervösbajsa och nervösröka igen.. Tog ett djupt andetag och började ringa runt. Iaf så lyckades jag på nåt vis ta mig till Globen utan en enda felkörning!! Woop woop vad jag blev stolt över mig själv!

Men då kom ju nästa hinder. Jag skulle nu på egen hand åka tunnelbana in till centralen. Helst åt rätt håll då. Fyllde på mitt lilla gröna kort och frågade om var tunnelbanan låg. Fick bra direktiv och hittade helt själv :) Meeen jag var ju tvungen att fråga farbrorn i luckan om man kom till centralen härifrån. Det gjorde man. Kom ner för rullbandet. Gaaah vilket håll ska jag åt? Läste på kartor och luskade ut att jag antagligen skulle åt ett visst håll. Frågade en tant och visst hade jag rätt!!

Hamnade på centralen. Gick runt och shoppade lite skor till Alex. Gick långsamt ner mot gamla stan där Therese jobbar. Lunchade en god bit lax och landade sen på ett mysigt fik på järntorget. Satt där insett par timmar med en bra tidning, gott kaffe och cheescake. Gött!

Jag och Therese tog sen taxi till Globen. Där väntade massor med unga tjejer som skrek lite då och då. Men vi var taggade för vad som väntade!

Showen var riktigt, riktigt bra! Även om allt var väldigt mycket försenat, kvaliteten på ljudet var inte det bästa och tjejerna skrek så man inte hörde vad han så när han pratade så var det en otroligt häftig upplevelse!

Efter showen skulle jag såklart köra hem igen. Therese körde till Lidingö, där efter skulle jag köra hem... Inte lätt då dom bygger om väldigt mycket och GPS'n inte har koll på det. Men men hem kom jag, trött var jag, somnade vid 3. Upp och jobba!

Tack så mycket för födelsedagspresenten Therese!!

(bilder på Justin från Google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback