Jag längtar tillbaka

Jag vill vakna på morgonen av mig själv, känna viljan att dra bort gardinerna för att se om bikinin ska på och Therese ska väckas eller om det är molnigt. Jag vill gå ner till strandpromenaden och på vägen köpa biljetter till "barrunda". Jag vill slå mig ner på "vårat ställe" och beställa in en halv sangria (Therese vill ha öl därav endast en halv). Jag vill se sanden i glaset som resultat av att det blåser från havet in i mitt glas. Jag vill känna det knastras mellan tänderna. Jag vill få massage av den där killen på stammishaket som har svarta tänder under dom vita i plast. Jag vill låtsas sola när afrikanerna kommer och säljer solglasögon. Jag vill kikna av skratt när fiskarna ska käka upp död hud på mina fötter. Jag vill irritera mig på grabbarna som för 111 gången försöker sälja biljetter till "barrunda" på vägen hem från stranden. Jag vill ta ut madrasserna på balkongen och sola i eftermiddagssolen. Jag vill somna där med boken över ansiktet och vakna av att det är blött av svett och jag är yr. Kyler då ner mig med en öl. Jag vill sitta och duscha i "fönstret" på toan. Jag vill utklassa på Hollywood. Jag vill äta paella och dricka spanska viner. Jag vill ha free shots som endast består av saft. Jag vill dansa hela natten lång. Jag vill ta pinsamma kort. Jag vill kolla på transvestitshower som avslutas med "I am what I am".

Jag vill tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Therese

Ååå nu har jag äntligen läst. Och skrattat. Jag vill också tillbaka och nu är det inte så långt kvar!! jihooo

2013-08-21 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback