Har lite tråkigt


Namn: Susanne Elisabet Nilsson
Ålder: 28 (men tror att jag fyller 30 iår)
Längd: 173 cm
Sko-storlek: Typ 38 (ibland 39)
Född: Falun
Bor: Hedemora
Gör just nu: Ligger under en filt i soffan
Vad är du rädd för: Läs tidigare inlägg ;)
Vad är du mest nöjd med hos dig själv:
Utseende? Mina ögon kanske :)
Det roligaste jobbet du haft/har: Jag är supernöjd med det jobbet jag har idag
Har du körkort och egen bil: Check, check!
När tog du ditt körkort: 2004-05-15
När skrattade du senast: nyss, kollade på fångarna på fortet och skrattade åt han som skulle hoppa bungyjump :)
Vem åkte du bil med sist: öh.. Therese tror jag
Vem sov du hos sist: Sov hos Therese inatt!
Vem sov hos dig sist: Therese
Vad var du rädd för när du var liten: Vet faktiskt inte?
Vad ville du som liten bli när du blev stor: Ingen aning. Tror inte att jag haft nå karriärsdrömmar
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:
Oj! Kan ta dom stora grejerna. Bröt båda benen vid 6 års ålder. Bröt armen vid 10?, handleden vid.. 12?, fingret vid 15-16. Sytt på 2 olika ställen varav en gång operation. Fick sövas ner när jag bröt armen också. Sen har jag ju fött barn och så dom vanliga sjukhusvistelserna som Provtagningar och sånt.
Värsta smärtan du råkat ut för: Helt klart förlossningen! (sorry alla ni som inte förr barn än!)
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Förlossningen :)
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Det delar jag inte med mig om
Vad finns alltid i din handväska: Mobil, nycklar, plånbok, lypsyl, tamponger å en massa jävla skit! Gamla kvitton, leksaker och annat. Eller vad säger du Ida? ;)
Har du varit utomlands någon gång: Japp! Bulgarien 3 ggr, Turkiet (2 ggr?, kommer inte ihåg), Cypern, Gran Canaria 2 ggr. Men Gud, jag minns inte!
Vilken plats var finast: Cypern
Största stad/städer du varit i: Stockholm ;)
Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej. Kommer aldrig hända heller
Rökt: ja
Snusat: Ja.
Druckit: Ja.
Har du piercing eller tatuering: Näpp, clean :)
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Faller nog inte pladaskt
Finaste komplimang du fått: Svårt att välja... Hahaha
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja
Har du någonsin fejkat en orgasm: Haha ooooja! Massor :) Men det var när jag var yngre. Tror dom flesta gör det då
Hur många sex-partners har du haft: Lagom :)

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: På på "landet" och hälsa på i storstan
Hamburgare eller pizza: Pizza.
Kött eller fisk: Kött.
Hund eller katt: Måste man välja? Katt då
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: Max
Vin eller Öl: Rött tack! Fast dricker öl också
Charter- eller skidsemester: Charter
Sverige eller Utlandet: Bo i Sverige och resa utomlands
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Hockey
Ljushåriga eller mörkhåriga. Ja.. Håret har inte så stor betydelse. Behöver inte vara så mycket hår!
Sommar eller vinter: Sommar, sommar, sommar
Vår eller höst: Vår
Flyg eller tåg: Flyg
Bil eller buss: Bil


Yepp yepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback