Äntligen så är det snart fredag!

Vaknar med ett leende på läpparna! Den här dagen kommer swischa förbi i ett nafs känner jag :) Ska strax åka till jobbet och avsluta den här långa veckan. Sen ska prinsen hämtas i morgon bitti!!! Wiihooo!

Igår var en effektiv dag. Kom hem vid 9-snåret, plockade lite hemma, drog på mig träningskläder och ut på prommis/jogg (sprang mer den här gången). Gled förbi mammas jobb (kyrkan) och röstade i kyrkovalet. Köpte mig en skjorta när jag gick förbi next company, badade när jag kom hem. Hämtade mamsen vid 13, åkte till Borlänge, köpte Födelsedagspresenter till lilleman, lunchade och kilade i affärer. Hemma igen vid 16, började städa, fick för mig att jag ville måla (?), målade ugglor. Avslutade dagen med massa tända ljus och soffhäng under en filt. Schysst dag.

Iiiiihh kom nu älskling!!
(gammalt kort)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback