Trött!

Kan man vara för trött för att sova?


1. Hur gammal är du om fem år? What?? Fick en chock nu men jag är väl 34 då? Åh Jesus.

2. Vem var den sista du träffade? Mamma och pappa. Dom satt upp en bandvarnare i min hall.

3. Hur lång är du? 173 ståtliga centimeter

4. Vilken var den senaste film du sett? Girl whith the dragon tatoo eller vad den nu heter

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Nä jag vet inte" till Helena

7. Var är dagens planer? Sova!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vad det gäller

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Förlovade sen 100 år tillbaka. Kanske snart gifta?

10. När såg du senast din mamma? För några timmar sen

11. Vilken ögonfärg har du? Melerade

12. När vaknade du idag? 8-snåret

13. Har du någon gång hittat en katt? Nä? Har hittat massor av katter men inga som behöver min hjälp.

14. Vilken är din favoritplats? I stugan

15. Vilken plats föredrar du minst? Oj.. Gynekologen kanske. Nä, akuten.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Gift, fint hus och 2-3 barn

17. Vad skrämde dig som barn? Vet inte? Är nog räddare nu :) Poliser, djur och annat skit

18. Vem fick dig att skratta senast? Hollywood fruarna. Den där Gunilla.. Voine voine

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Är det nån ålder på det? Men nej, jag äger inga.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar (på lagning)

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen? 5

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Jo, är jag väl. Men ibland är det för jävla skönt att vara själv.

27. Vilken är din favoritglass? B&J chocolate fudge brownie (stavning på det?)

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Tyvärr går det ju så fort att spendera 1 miljon. Men köpa ny bil skulle jag göra. Åka utomlands asap.. Sen spara tror jag

29. Tycker du om Kinamat? Oooja!

30. Tycker du om kaffe? Japp, mums

31. Vad dricker du till frukost? Äter inte frukost så jag dricker kaffe

32. Sover du på någon särskild sida? Av sängen? Höger tack! Har bytt ;)

33. Kan du spela poker? Japp

34. Tycker du om att mysa? Ja, men när jag ska sova vill jag inte hudas :)

35. Är du en beroendemänniska? Beror på?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, Sofia Mattson och Staffan Sporrong.

37. Vill du ha barn? Ja, har en (världens bästa kille) och kan tänka mig flera.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och pyttelite tyska. Men jättemycket tyska när jag är full ;)

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet först, poolen på eftermiddagen

41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst? Inredning och kläder.

42. Äger du dyra smycken? Nä inte direkt dyra

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Morot med dipp

45. Vem är den roligaste människan du känner? Alex

46. Välj ett ärr på din kropp? Oj svårt.. Tar det sista ärret som jag har på lillfingret. Trodde jag skulle förblöda! Glaset gick sönder när jag diskade. Aldrig mer IKEA. (bifogar bild)

47. Vad har du för ringsignal? Mikrofonkåt

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Njä? Vet inte om mamma har.

49. Flirtar du mycket? Näääaa, jo, nä. Kanske ibland.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Vet inte ens vad jag har för bild? Ser inte från mobilen

51. Kan du byta olja på bilen? Byta olja? Trodde man bara fyllde på.

52. Har du fått fortkörningsböter? Åh herre Gud nej! Tack för det

53. Vilken var den senaste bok du läste? Isprinsessan tror jag. Camilla läckberg iaf.
54. Läser du dagstidningen? Nä

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nä

56. Dansar du i bilen? Ja, men jag sjunger mest.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 105,5

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Anteckningar från mötet idag på jobbet

59. När var du i kyrkan senast? I kyrkan.. Henrik och Kristins bröllop kanske?

60. Vilka personer utmanar du? Ingen. Eller stopp! Ida Stam borde börja blogga igen så jag utmanar henne ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback