Leksand i helgen

Jag antar att jag inte kommer slå mitt rekord med 5 gånger på Leksands camping förra året. Eller kanske? Nu ska vi se... första var jag, Royne och ungarna där.. Sen med mamma, pappa, syrran, Claes och Alex. Nu i helgen ska jag dit med Anna och Vilgot. Det blir ju tredje gången! Kanske hinner jag slå mitt rekord :-)

Sist jag och Anna åkte med ungarna var för 53 veckor sedan, alltså ungefär precis ett år. Då spenderade vi våran minisemester i rullsand. Vi badade, spelade minigolf, åt god mat, mammorna drack vin och barnen lekte. Fantastiskt härligt var det! Nu i helgen är det alltså dags för årets minisemester :-) Vi packar kylväskan full med mat och skuffen full med leksaker och spel och drar till mitt älskade leksand. Tyvärr så är inte vädergudarna på vår sida men vi får ta med tjocka kläder. Så här härligt hade vi det sist!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback