Att bada!

Jag badar ju ganska mycket i badkaret. Iaf nästan varje dag och så många timmar jag hinner med. Nu ligger jag i badet men är på väg upp för jag måste åka till jobbet... Jag kom hem från jobbet vid strax före 10 så jag har legat här sen 10-snåret. Alltså 3,5 timmar. Det är också så länge mitt batteri på telefonen håller om jag pillar på den hela tiden. Jag har hunnit med att kolla på " jagad av hundar" som jag tyckte var ett fantastiskt program! Jag blev så jävla rädd! Så började jag tänka på om jag och tjejerna skulle klara det. Vad tror ni? Sophie, Ida, Helena? Vem skulle slåss för att få bli jagad första vändan? Vem skulle våga vara kvar och leta efter sista nyckeln? Vem skulle vägra vara med över huvudtaget?

Jag skulle nog gråta iaf.

Jahapp! Bara 14% kvar, dags att tvätta sig och åka till jobbet. Tjingaling!




Kommentarer
Postat av: Sol

Jag har inte sett det där programmet så jag kan tyvärr inte uttala mig men är sjukt impad över att du kan ligga i badet så länge! Själv klarar jag max 20 min någon gång ibland, typ aldrig, Förresten så är jag i stort behov av hjälp med till vem jag ska klä ut mig till på din dag! Puss

2014-10-07 @ 16:17:40
Postat av: Helena

Jag tittade på det där lite snabbt igår. Jag tänkte
Fyfan vilket jävla dåligt program.
Jag blir hellre jagad av någonting annat:)

Jag är också impad över badtiden, byter du ut vattnet? Blir du inte super skrynklig?
Puss

2014-10-08 @ 14:15:04
Postat av: Sussi

Sophie min vän, jag vet inte heller vem jag ska vara på festen! :-) Det löser sig nog.
Helena hur länge kollade du? Kollade du när den lilla tjejen var ensam i spökhuset?! Fy 17!!

Angående badtiden så lägger jag upp fötterna på kanten, annars skulle dom ruttna sönder. Sen har jag också händerna ovanför vattnet eftersom det är dom som gäller i telefonen medan jag kollar på film eller spelar spel. Sen byter jag vatten varje halvtimme ungefär. Då häller jag ur kanske hälften och fyller på med tokhett. Så skönt så! Kram på er <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback