bara maten kvar

Igår hängde jag och Alex i stugan med Therese. Eller ja, vi kom dit så sent så Alex hann bara kolla på en film innan det var Gonatt! Jag och Therese gjorde klart det sista som går att göra inför nästa helg. Partyhelgen :-) Bubbelflaskorna blev dekorerade lika som vattenflaskorna. Nu känner jag mig nöjd och verkligen i fas. Längtar till fredag nästa vecka då vi kommer in i lokalen och kan börja dekorera och duka. Min förhoppning är att vi ska hinna klart med allt utom maten på fredag. Helst lite mat också. Sen bara fixa käk och piffa på lördagen. Vi ska ju klä ut oss själva också :-) Nä jag är väldigt nöjd faktiskt!

Jobbar väldans mycket nästa vecka. Så det blir inget firande alls på min födelsedag. Jag fyller ju på onsdagen och skulle börja jobba 13 på torsdag men huxflux så ska jag på en kort utbildning klockan 9 innan jobbet. Jaha, det var den champagnen det!

Men men, party på lördag blir superbra :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback