Pizzalördag!

I lördags körde vi hemmakväll med hemmapizza. Jag mixade ihop en superbra deg som jäste medan vi spelade tvspel och Alex fixade allt pålägg. Han bjöd på ost, skinka, salami och ägg. Tomatsås bytte vi ut mot ketchup. Smaskens!

Lagom till pizzan var klar började helgens höjdpunkt, fångarna på fortet! Vi väljer ett lag var som vi hejar på och sen fixar vi ofta egna celler som Alex ska lösa. I lördags körde vi lego efter fångarna. Riktigt mysigt, bara han och jag!

Nu i helgen (på söndag) är det faktiskt ett år sen jag och R träffades för första gången?! What? Ett helt år?! Helt sjukt. Vi firar nog med lite mat och kanske bingo? Ja det låter väl bra :-)

Nu har jag jobbat 6,5 timmar av 48.. Wiho!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback