God morgon måndag!

Måndag morgon och jag är ganska pigg. Alex käkar frukost sen ska jag vara snäll och skjutsa honom till skolan. Det är så mycket snö ute! Hittar inte hans täckisar så han får låna mina som jag har snott av mamma eller pappa. Stora är dom iaf. Men bättre än inget! Får fixa nya om han inte hittar dom hos pappi. 

Jag hade ledig helg i helgen så i fredags kom hela familjen på middag. Jag fick biljetter till Dannys show i Göteborg!!! Och tågbiljetter och hotellnätter, 2 nätter. Oh my lord. Jag, mamma och Therese. Woop woop! 

Vi hade så trevligt under kvällen så jag tog inte ett enda kort. Noel sov kvar och väckte mig på lördag morgon med att ropa på mig: "Titti? Titti? Titti?"
Titti är alltså jag, han kallar Alex för Tittix. 

Idag väntas jobb 11-20 tror jag. Alex ska till pappa efter skolan och jag tänkte kanske baka lite ikväll. Vi ska baka till julskyltningen och jag blev så sugen på att baka noblessekakor när jag kikade på recept. Vi har möte i morgon bitti så då kan dom få äta upp kakorna 🤗

Ett inlägg utan bild? Nä jag lägger in ett kort som inte alls har med texten att göra. 


Men i lördags var vi iaf i stugan och badade jacuzzi, kortet är taget långt innan det för nu är det alldeles vitt med snö. 

Kram Sussi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback