Sista dagen i Turkiet

Idag var sista dagen. I morgon vid 12,40 (10,40 svensk tid) blir vi upphämtade av bussen som kör oss till flygplatsen. Idag har vi mest slappat. Det har varit sämre väder, regnat lite och varit mulet. Vi låg en stund vid poolen, sen gick vi ner till spaet och badade i poolen där. Vi vilade lite på rummet och gick sen ut för att käka "döner kebap". Det är alltså kebabrulle, typ. Jag tog med kyckling och Alex med kött så delade vi halva var. Den med kyckling var sååå god! Sen slappade vi lite till, jag satte mig i lobbyn och tog ett glas vin och Alex hade lite egen slappartid. Sen käkade vi sista middagen på hotellet. Maten är faktiskt fortfarande helt ok. Idag var det nån köttgryta som var godast. 

Jag gick ner och kikade lite på showen ikväll, det var livemusik och han var ganska duktig. Men jag är lite trött så jag smet upp till Alex efter en kort stund. Nu ska vi kika lite youtube sen försöka sova i tid så vi är pigga i morgon. Lägger in lite bilder från dagen.


Här ringde jag Alex för att säga till att komma ner så vi kan käka ❤


Dom här 2 bilderna är utanför entrén på vårat hotell. Hotellet får verkligen högt betyg av oss. Rent, snyggt, bra personal, bra mat, nära till centrum, bra service. 5 tummar upp av oss!

 
Här ska han börja sjunga. Sen började folk dansa så det var väl bra betyg för honom.




3 bilder från poolen. Riktigt bra spa! Massagerum, poolområde, bastu, duschar osv. Sen ingår det gratis handdukar till pool och havet. Gratis solstolar vid havet... eller gratis och gratis, det kostar ju att bo här. Med det ingår iaf i priset 🤗

Avslutar med en liten bild på mig och Alex. Han skämdes lite eftersom jag hade lite väl mycket mönster i olika former. Och en magväska. Pinsamt!

 
Så tacksam för den här veckan. Nu ska jag slå på nåt program att se innan jag somnar gott.

Kram Sussi 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback