Härliga dagar

Dagarna rullar på och jag vill inte åka hem. Idag stod det 31 grader på skylten när vi kom från båtturen på havet. Det är så skönt!

Vi blev upphämtade klockan 9,20 ihop med ca 40 andra svenskar på hotellet som också hade bokat båtturen idag. Det är sista båtturen för säsongen, det är också sista dagarna hotellet har öppet. Tror dom sista gästerna åker hem på måndag. Så det är verkligen slutet för i år här. 


Den enda bilden jag tog idag! En dålig från bussen på väg mot havet. Skäms på mig 🤣 jag har filmat lite så jag kan screenshota lite från den så får man nån bild iaf 







Det var det. Just nu ligger jag i badkaret och Alex kollar ikapp på nån serie på datorn. Sen ska vi käka middag och bara slappa ikväll. Skönt. I morgon är sista dagen, sen åker vi hem. Usch vad det här gått fort.

Kram Sussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback