Husvagnen ❤

Just nu ligger jag i stora sängen i husvagnen och skriver här. Klockan är halv 9 och Alex snosar gott i lilla sängen. Igår efter skolan tog vi en fika och bestämde vi att vi åker hit.


 Vi skulle iaf behöva åka hit för att hämta lite grejer som vi ska ha med till Turkiet. Lite spel som vi kan roa oss med. Så då kände vi att vi lika gärna kan sova kvar. Det är ju så mysigt! Och när vi ändå åker hit så kan vi ju åka till Västerås och köpa KFC. Alex favvomat! Så blev det. Igår kväll gjorde vi inte så mycket. Jag kikade lite på tv och Alex spelade ps4. Sen somnade vi gott och nu är jag vaken medans Alex sover vidare. Ikväll ska han till sin pappi och jag ska mysa med min mammi. Undra vad vi ska äta för gott? 


Kram Sussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback